• Zarząd

• Konsulat Świetego Mikołaja w Kętrzynie

• 05.11.2023
          • W ostatni piątek października odwiedziliśmy Konsulat Świetego Mikołaja w Kętrzynie! Wyjechaliśmy skoro świt i choć droga jest daleka, to warto odwiedzić to wyjątkowe miejsce, gdzie klimat Bożego Narodzenia trwa cały rok! Spotkaliśmy się z Elfem, który pokazał nam, jak powstają bombki! Mieliśmy tez okazje sami wykonać te piękne ozdoby! Po pysznym obiedzie w restauracji „Pod zamkiem”, czas wracać do Warszawy!

• 15 urodziny Kuby

• 22.10.2023
          • W piątek razem z Kubą świętowaliśmy 15 urodziny.  Naszemu jubilatowi życzymy samych pięknych i radosnych chwil, spełnienia marzeń i mnóstwa prezentów 🥰.

• Wycieczka do Lublina

• Uczniowie klasy D pojechali na wycieczkę do Lublina! Podróż pociągiem, udział w wystawie „Uczucia” w Parku Saskim i zwiedzanie Starego Miasta dostarczyły wszystkim moc wrażeń i radości, a wspomnienia tego wyjazdu zostaną z nami na długo!

• W kawiarni "To My"

• 22.10.2023
          • Klasa G wybrała się do niedawno otwartej kawiarni „To My”. Na miejscu poza pysznymi ciastami, herbatami i kawą, oglądaliśmy wystawę obrazów i piękną ceramikę Polecamy to miejsce na jesienne spacery!

• Wernisaż Mocy Talentów

• Wernisaż i artystyczna fiesta w #centrumlowicka już za nami. Drodzy Uczniowie - Wiktorio, Zosiu, Marianno, Zuzanno, Jakubie, Szymonie, Stefanie, Łukaszu, Kacprze, Bartku gratuluję Wam mocy talentów! Jestem z Was dumna, pani Ola

Wystawę można oglądać do 5 listopada.

• Dzień Edukacji Narodowej

• 22.10.2023
          • Już dziś świętowaliśmy Dzień Edukacji Narodowej! Były życzenia dla wszystkich osób, pracujących w naszej szkole, a przede wszystkim otrzęsiny klas A i B. Wspólne odśpiewanie piosenki pana Bronka i Michała pt. „ABC”, przejście przez trudne konkursy sprawiły, że pani Dyrektor mogła przyjąć wszystkich do grona uczniów i uczennic Szkoły na Głogowej!

• 11 urodziny Wojtka

• 09.10.2023
          • Dziś świętowaliśmy 11-te urodziny Wojtka z klasy C! Życzymy mu spełnienia marzeń, pogody ducha, wspaniałych przyjaciół i radości na każdy dzień! Niech żyje nam 100 lat!

• 13 urodziny Jurka

• Kilka dni temu Jurek obchodził swoje 13-te urodziny!!! Życzymy Ci dużo radości, uśmiechu, zdrowia i wspaniałych przyjaciół! Wszystkiego najlepszego!

• Wycieczka do Radomia

• 08.10.2023
          • Wycieczka do Radomia wszystkich nas zaskoczyła atrakcjami. Najpierw zwiedziliśmy niesamowite interaktywne Muzeum Historii Radomia. Potem przyszedł czas na Muzeum Jacka Malczewskiego, a w nim: niezwykłe zwierzęta, warsztaty kreatywne i oczywiście przepiękne obrazy. Z Rynku ruszyliśmy ulicą Żeromskiego do centrum miasta, gdzie kupiliśmy pamiątkowe magnesy. To był tez czas na spacer i zdjęcia w ciekawych miejscach i przy pomnikach znanych osób związanych z Radomiem. Gdy dotarliśmy do restauracji Teatralnej rozpoczęliśmy obie ciepłą zupą, a na drugie danie dostaliśmy przepyszne burgery. Ostatni punkt wycieczki to przepiękna katedra i już tylko powrót pociągiem do Warszawy. Polecamy wszystkim ten kierunek!

• Moc Talentów 14.10.2023,17.00!

• Po raz drugi zostaliśmy zaproszeni do udziału w #moctalentow w #centrumlowicka Na wystawie będzie można zobaczyć niepowtarzalne malarstwo Wiktorii, Zofii, Stefana, Szymona, Jakuba, Kacpra i innych uczniów naszej szkoły. Gorąco zapraszamy, bądźcie z nami w sobotę 14.10.2023, start 17.00!

• Jeż, a może żółw?

• 04.10.2023
          • Jesienne inspiracje, dźwięki niecodzienne... Miało być tak: "A to jeż jak piłka, cały w burych szpilkach...", tymczasem niektórzy w naszych jeżach upatrują żółwi. A Ty jakie zwierzę widzisz?

Autorzy prac – Bartek K., Ada B., Kacper P., Kacper D., Witek S., p.Maja, Hania G., Zosia M., Jan N., Mikołaj P., p.Marcin

• Wystawa Placówki - jak było?

• 04.10.2023
          • Za nami wernisaż wychowanków i pedagogów Pozaszkolnej Placówki Specjalistycznej "Dać Szansę" STO nr 102 – "Kolaże: miasto/natura" w @PanDymińska na warszawskim Żoliborzu. Oto twórcza reinterpretacja rzeczywistości – tak, jak każdy z nas jej doświadcza. Nie zabrakło też wrażeń muzycznych! W tematycznym jamie wzięli udział wszyscy obecni Wystawa potrwa do 16.10, możliwość indywidualnego oprowadzania: mudo.musicdoc@gmail.com

• 14 urodziny Ignacego

• 29.09.2023
          • Kolejna imprezka urodzinowa. Sto lat śpiewaliśmy Ignacemu, który skończył 14 lat. Na stole królował tort bezowy i lody. Tort zrobiła siostra Ignacego, a my zrobiliśmy lody.

• 19 urodziny Mateusza

• Wczoraj świętowaliśmy 19 urodziny Mateusza. Było pięknie, pysznie i wesoło. Życzymy Ci Mateuszu spełnienia marzeń.