• Aktualności

• Drugi dzień zielonej szkoły w Lublinie.

• 05.06.2023
        • Po śniadaniu świętowaliśmy Dzień Dziecka na pysznych lodach a później wybraliśmy się do Muzeum Wsi Lubelskiej. Tam oglądaliśmy stare chaty i gospodarstwa. To była super wyprawa. Po kolacji udaliśmy się na spacer do Parku Saskiego. Licznik w czwartek wskazał ponad 15000 kroków!

• Drugi dzień zielonej szkoły w Lublinie.: Czytaj więcej
        • Urodziny Adama

• 05.06.2023
        • Adam z klasy C PDP wyprawił 24 urodziny! Przyszli goście, nawet jedna nasza absolwentka, która bardzo się za Adamem stęskniła!

Adamie - życzymy raz jeszcze 100 lat!

• Urodziny Adama: Czytaj więcej
        • Święto szkoły "Z tańcem przez świat"

• 05.06.2023
        • Są takie dni, na które czekamy szczególnie!

I takim dniem jest Święto Szkoły, gdy gromadzi się cała nasza szkolna społeczność: uczniowie, ich rodziny, nasi pracownicy, absolwenci i przyjaciele! Cieszymy się, że tak licznie przybyliście!

Wczoraj w naszym ogrodzie miały miejsce prawdziwe cuda! Wybraliśmy się w niezwykłą, taneczną podróż po całym świecie! Wspólnie z panem Bronkiem odwiedziliśmy indiańską wioskę, Dziki Zachód, Afrykę, Japonię, podróżowaliśmy po Stanach Zjednoczonych, byliśmy też w Paryżu i w Wiedniu! W tych wszystkich miejscach odkrywaliśmy magię tańca! Na koniec tej podróży wpadliśmy na koncert naszej szkolnej kapeli!

• Święto szkoły "Z tańcem przez świat": Czytaj więcej
        • Pierwszy dzień zielonej szkoły w Lublinie

• 05.06.2023
        • Pierwszy dzień zielonej szkoły w Lublinie dobiega końca. Było bardzo aktywnie: zwiedzanie Muzeum Narodowego, warsztaty malarskie i spacer Lubelską Trasą Podziemną. Jak dołożymy do tego przejazd pociągiem, obiad, kolację i spacer po mieście to licznik kroków wskazuje ponad 10000. Jest super!!!

• Pierwszy dzień zielonej szkoły w Lublinie: Czytaj więcej
    • Przekaż 1,5%

Samodzielne Koło Terenowe Społecznego Towarzystwa Oświatowego nr 102 Numer KRS: 0000012875