• Aktualności

• Wycieczka do Płocka

• 23.05.2023
        • W połowie maja wszystkie klasy PDP pojechały na wycieczkę do Płocka. W Muzeum Mazowieckim oglądaliśmy stare meble, auta, stroje, zegary, zastawy stołowe itp. Wszystko było takie piękne! Okazało się także, że bulwar nad Wisłą pełen jest ślicznych kwiatów, drzew i krzewów. Spacer po mieście zakończyliśmy w Bazylice, gdzie przy świetle latarek oglądaliśmy zabytkowe drzwi. Dodajmy do tego jeszcze obiad w Saloniku u babci Krysi i mamy naprawdę udany dzień!

• Wycieczka do Płocka: Czytaj więcej
        • Plastyczne przygotowania do święta szkoły

• 21.05.2023
        • Na szkolnej plastyce u pani Oli ostatnie szlify przed wystawą malarską. W gorącej atmosferze i promieniach słońca kończymy obrazy, które będzie można zobaczyć już w najbliższą sobotę. Nasze prace to kadry z podróży przez świat - zwierzęta, rośliny, tańczący ludzie, pejzaże. W pracowni plastycznej powstają też dekoracje do szkolnego przedstawienia. Zbudowaliśmy nawet ogromny indiański totem. Będzie się działo! Zapraszamy :)

• Plastyczne przygotowania do święta szkoły: Czytaj więcej
        • Teatr Eden "Arka Noego"

• 21.05.2023
        • W ubiegły piątek odwiedzili nas aktorzy z Teatru Eden. Tym razem przygotowali dla nas przestawienie pt.”Arka Noego”. Jak zawsze w ciekawy i zabawny sposób przybliżyli nam historię, opowiadali o dobru i złu oraz szacunku dla innych. Dziękujemy i czekamy na czerwcowe spotkanie

• Teatr Eden "Arka Noego" : Czytaj więcej
        • Zielona szkoła klas A i B

• 21.05.2023
        • Na trzydniową Zieloną Szkołę wybrali się uczniowie z klas A i B! Dla niektórych wyjazd do Cyganowki był pierwszym bez rodziców! Wszyscy doskonale się bawili! Mogliśmy stać się na chwilę Indianami i poznawać ich zwyczaje, tworzyć pióropusze, budować tipi. Bawiliśmy się też w piratów! Łowiliśmy perły, atakowaliśmy statek, ćwiczyliśmy sprawność i zręczność pokonując tory przeszkód! W końcu spędzaliśmy czas w stajni, gdzie czyściliśmy konie, dbaliśmy o porzadek, przygotowywaliśmy konia do jazdy i próbowaliśmy jazdy w siodle! Było wspaniale 😊😊😊

• Zielona szkoła klas A i B: Czytaj więcej
    • Przekaż 1,5%

Samodzielne Koło Terenowe Społecznego Towarzystwa Oświatowego nr 102 Numer KRS: 0000012875