• Zarząd

• Drugi dzień zielonej szkoły w Lublinie.

• 05.06.2023
          • Po śniadaniu świętowaliśmy Dzień Dziecka na pysznych lodach a później wybraliśmy się do Muzeum Wsi Lubelskiej. Tam oglądaliśmy stare chaty i gospodarstwa. To była super wyprawa. Po kolacji udaliśmy się na spacer do Parku Saskiego. Licznik w czwartek wskazał ponad 15000 kroków!

• Urodziny Adama

• Adam z klasy C PDP wyprawił 24 urodziny! Przyszli goście, nawet jedna nasza absolwentka, która bardzo się za Adamem stęskniła!

Adamie - życzymy raz jeszcze 100 lat!

• Święto szkoły "Z tańcem przez świat"

• 05.06.2023
          • Są takie dni, na które czekamy szczególnie!

I takim dniem jest Święto Szkoły, gdy gromadzi się cała nasza szkolna społeczność: uczniowie, ich rodziny, nasi pracownicy, absolwenci i przyjaciele! Cieszymy się, że tak licznie przybyliście!

Wczoraj w naszym ogrodzie miały miejsce prawdziwe cuda! Wybraliśmy się w niezwykłą, taneczną podróż po całym świecie! Wspólnie z panem Bronkiem odwiedziliśmy indiańską wioskę, Dziki Zachód, Afrykę, Japonię, podróżowaliśmy po Stanach Zjednoczonych, byliśmy też w Paryżu i w Wiedniu! W tych wszystkich miejscach odkrywaliśmy magię tańca! Na koniec tej podróży wpadliśmy na koncert naszej szkolnej kapeli!

To był niezwykły pokaz talentów! Dziękujemy wszystkim, którzy włączyli się w przygotowanie tego widowiska! Pani Anecie, która włożyła w to serce i mnóstwo pracy, Wam drodzy Uczniowie za zaangażowanie!

To nie był koniec atrakcji! Jak co roku pani Ola i pani Grażynka przygotowały wystawę prac naszych uczniów, pani Maja zapraszała na warsztaty muzyczne w altanie, było malowanie twarzy, strzelanie z łuku i rzuty lassem, graliśmy w piłkę, bawiliśmy się, rozmawialiśmy, a gdy ktoś zgłodniał - czekał grill i poczęstunek!

Było wspaniałe! Dziękujemy wszystkim, którzy zaangażowali się w przygotowanie tego dnia!

• Pierwszy dzień zielonej szkoły w Lublinie

• 05.06.2023
          • Pierwszy dzień zielonej szkoły w Lublinie dobiega końca. Było bardzo aktywnie: zwiedzanie Muzeum Narodowego, warsztaty malarskie i spacer Lubelską Trasą Podziemną. Jak dołożymy do tego przejazd pociągiem, obiad, kolację i spacer po mieście to licznik kroków wskazuje ponad 10000. Jest super!!!

• Wycieczka do Płocka

• 23.05.2023
          • W połowie maja wszystkie klasy PDP pojechały na wycieczkę do Płocka. W Muzeum Mazowieckim oglądaliśmy stare meble, auta, stroje, zegary, zastawy stołowe itp. Wszystko było takie piękne! Okazało się także, że bulwar nad Wisłą pełen jest ślicznych kwiatów, drzew i krzewów. Spacer po mieście zakończyliśmy w Bazylice, gdzie przy świetle latarek oglądaliśmy zabytkowe drzwi. Dodajmy do tego jeszcze obiad w Saloniku u babci Krysi i mamy naprawdę udany dzień!

• Plastyczne przygotowania do święta szkoły

• 21.05.2023
          • Na szkolnej plastyce u pani Oli ostatnie szlify przed wystawą malarską. W gorącej atmosferze i promieniach słońca kończymy obrazy, które będzie można zobaczyć już w najbliższą sobotę. Nasze prace to kadry z podróży przez świat - zwierzęta, rośliny, tańczący ludzie, pejzaże. W pracowni plastycznej powstają też dekoracje do szkolnego przedstawienia. Zbudowaliśmy nawet ogromny indiański totem. Będzie się działo! Zapraszamy :)

• Teatr Eden "Arka Noego"

• W ubiegły piątek odwiedzili nas aktorzy z Teatru Eden. Tym razem przygotowali dla nas przestawienie pt.”Arka Noego”. Jak zawsze w ciekawy i zabawny sposób przybliżyli nam historię, opowiadali o dobru i złu oraz szacunku dla innych. Dziękujemy i czekamy na czerwcowe spotkanie

• Zielona szkoła klas A i B

• 21.05.2023
          • Na trzydniową Zieloną Szkołę wybrali się uczniowie z klas A i B! Dla niektórych wyjazd do Cyganowki był pierwszym bez rodziców! Wszyscy doskonale się bawili! Mogliśmy stać się na chwilę Indianami i poznawać ich zwyczaje, tworzyć pióropusze, budować tipi. Bawiliśmy się też w piratów! Łowiliśmy perły, atakowaliśmy statek, ćwiczyliśmy sprawność i zręczność pokonując tory przeszkód! W końcu spędzaliśmy czas w stajni, gdzie czyściliśmy konie, dbaliśmy o porzadek, przygotowywaliśmy konia do jazdy i próbowaliśmy jazdy w siodle! Było wspaniale 😊😊😊

• 19 urodziny Zosi

• 14.05.2023
          • Zosia skończyła 19 lat. W słoneczny majowy dzień świętowaliśmy w ogrodzie. Były życzenia, smakołyki i muzyka, a dokoła piękna wiosna. Zosiu życzymy ci radości i miłości!

• Alpaki ponownie na Głogowej

• 23.04.2023
          • W zeszłym tygodniu odwiedził nas wyjątkowy duet! Zawsze czekamy na odwiedziny Księcia i Hipisa - jest dużo uśmiechu, tulenia i dobrego humoru! Czekamy na kolejne spotkanie!

• Wizyta w szkole w Mysiadle

• 19.04.2023
          • W piątek 14 kwietnia klasy D i E wybrały się do zaprzyjaźnionej szkoły w Mysiadle. Do naszych przyjaciół pojechaliśmy komunikacją miejską. Podróż była najpierw tramwajem, później autobusem, a na koniec jeszcze 1,5 km spacerem, ale daliśmy radę. Z przystanku odebrała nas klasa "piąta" i zabrała do swojej szkoły. Poznaliśmy uczniów szkoły, którzy przygotowali dla nas plakaty powitalne, zwiedziliśmy klasy oraz podwórko szkolne. Wspólnie zjedliśmy śniadanie, pograliśmy w piłkę i posadziliśmy wiosenne kwiaty w donicach. To było super spotkanie! Teraz zapraszamy na Głogową!

• Życzenia Wielkanocne

• 16.04.2023
          • Z okazji nadchodzących Świąt Wielkanocnych wszystkim Uczniom, Rodzicom i Przyjaciołom Szkoły i Placówki Dać Szansę składamy serdeczne życzenia! Czasu wypełnionego wiarą i nadzieją, a także zdrowia i pogody ducha w sercu oraz radości i rodzinnego ciepła!